کد خبر: 38848 A

برنامه صبحگاهی جنیفر انیستون و ریس ویترسپون

برنامه صبحگاهی جنیفر انیستون و ریس ویترسپون

جنیفر انیستون و ریز ویترسپون با یکدیگر همکاری می‌کنند تا داستانی در مورد پشت صحنه‌ی یک برنامه‌ی صبحگاهی محبوب را روایت کنند.

ایران آرت: با راه اندازی سرویس استریمینگ جدید اپل موسوم به "اپل تی‌وی+"، سریال "برنامه‌ی صبحگاهی" (The Morning Show) هم منتشر خواهد شد. در این سریال "جنیفر انیستون" و "ریز ویترسپون" با یکدیگر همکاری می‌کنند تا داستانی در مورد پشت صحنه‌ی یک برنامه‌ی صبحگاهی محبوب را روایت کنند. ویترسپون اخیراً در فصل دوم سریال "دروغ‌های بزرگ کوچک" (Big Little Lies) شبکه‌ی HBO ظاهر شده اما انیستون پس از سریال بسیار پربیننده‌ی "دوستان" (Friends) شبکه‌ی NBC نقش تلویزیونی قابل توجهی بازی نکرده است.

به گزارش سی نما، این سریال از کتابی به قلم "برایان استلتر" خبرنگار شبکه‌ی CNN اقتباس می‌شود که رقابت دو شوی صبحگاهی "امروز" شبکه‌ی NBC و "صبح به خیر آمریکا" شبکه‌ی ABC را بررسی می‌کند. جزئیاتی از داستان سریال فاش نشده اما ویترسپون سریال را ماجراجویی هیجان‌انگیزی خوانده است که سؤالاتی دشوار طرح می‌کند.

اگر زوج ویترسپون و انیستون به نظر شما کافی نیست، "استیو کارل" را هم در اولین نقش ثابت تلویزیونی خود پس از "اداره" (The Office) به آن اضافه کنید. بازیگران نقش‌های مکمل نیز شامل "بل پاولی"، "گوگو امباتا-را"، و ""مارک دوپلاس" می‌شوند. "نستور کاربونل" از سریال "گمشده" (Lost) یکی دیگر از بازیگران این سریال است. کارگردانی سریال نیز به "میمی لدر" سپرده شده که سریال "بازماندگان" (The Leftovers) و فیلم "براساس جنسیت" را در کارنامه دارد.

سریال "برنامه‌ی صبحگاهی" شاید پرستاره‌ترین عنوان سرویس اپل تی‌وی+ در پاییز آینده باشد. درحالی که دیزنی+ با فیلم‌ها و سریال‌های خود کودکان و مخاطبین خانوادگی را جذب می‌کند، اپل تی‌وی+ سعی دارد با عناوینی کمدی و درام از "جی.جی. ایبرامز"، "رونالد دی. مور" و "کمیل نانجیانی" بینندگان بزرگسال‌تر را هدف بگیرد. اپل هنوز تاریخ راه اندازی شبکه‌ی اینترنتی خود را اعلام نکرده اما انتظار می‌رود "برنامه‌ی صبحگاهی" در همان روز در دسترس مشترکین قرار بگیرد.

 

ریس ویترسپون جنیفر انیستون برنامه صبحگاهی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین