کد خبر: 21988 A

ببینید: حذف بازیگر متهم به تجاوز از سریال پرطرفدار

ببینید: حذف بازیگر متهم به تجاوز از سریال پرطرفدار

کوین اسپیسی که متهم به آزار جنسی است در فصل جدید "خانه پوشالی" حضور ندارد.

ایران آرت: شبکه نتفلیکس اولین تصاویر از فصل ششم و پایانی سریال "خانه پوشالی" را منتشر کرد. رابین رایت، بازیگر برندهٔ جایزهٔ اسکار، بار دیگر نقش شخصیت کلیر آندروود را در فصل ششم سریال محبوب House of Cards (خانهٔ پوشالی) ایفا خواهد کرد؛ وی این مرتبه پشت میز ریاست جمهوری نشسته و اکنون رئیس جمهور کشور آمریکا محسوب می‌شود.

به گزارش زومجی، کادی فرن، داین لین و گرگ کینر به جمع بازیگران فصل ششم سریال House of Cards اضافه شده‌اند؛ داین لین و گرگ کینر قرار است نقش یک خواهر و برادر را در فصل ششم این سریال بازی کنند. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از نقش این دو بازیگر از جمله نام شخصیت‌ آن‌ها در سریال، منتشر نشده است.  

نتفلیکس چند ماه پیش اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید فصل ششم و پایانی سریال House of Cards دوباره از سر گرفته شده است. همچنین تعداد قسمت‌های فصل ششم این سریال از ۱۳ قسمت به ۸ قسمت کاهش خواهد یافت و تمرکز فصل ششم سریال House of Cards هم روی شخصیت کلیر آندروود با بازی رابین رایت، خواهد بود. مایکل کلی، جین اتکینسون، پاتریشا کلارکسون، کانستنس زیمر، درک سیسیل، کمپبل اسکات و بوریس مک‌گیور، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل ششم این سریال بازمی‌گردند.

شبکه نتفلیکس اولین تصاویر از پشت صحنهٔ فصل ششم سریال House of Cards را منتشر کرد و در این تصاویر شاهد حضور رابین رایت در نقش رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا هستیم:

35fbac91-951e-4f55-b17c-c925a7f6d2a8

a8840574-ea4a-4bd7-b3f9-b451afd85ebe

مجموعهٔ House of Cards به دست بیو ویلیمان خلق شده است و اولین برنامه اورجینال ساخته‌شده برای سرویس استریم نتفلیکس محسوب می‌شود. در سال ۲۰۱۳، این مجموعه تبدیل به اولین سری آنلاین اورجینال شد که توانست جزو نامزدهای اصلی جوایز سالانه اِمی قرار بگیرد و تا امروز موفق به دریافت ۵۳ نامزدی شده و در هفت مورد برنده بوده است.

بسیاری موفقیت این سریال را مدیون درخشش کوین اسپیسی می‌دانند. ماه آبان سال گذشته، آنتونی رپ، بازیگر سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) اتهاماتی را علیه کوین اسپیسی مطرح کرد که این اتفاقات باعث شد که شبکه نتفلیکس از قطع همکاری با او خبر دهد. بدین ترتیب، اسپیسی قرار نیست در فصل ششم سریال House of Cards بازگردد.

کوین اسپیسی خانه پوشالی آزار جنسی آزار جنسی هالیوود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین