کد خبر: 21257 A

ببینید: پاهای بی‌قرار شاهرخ استخری و پانته‌آ بهرام

ببینید: پاهای بی‌قرار شاهرخ استخری و پانته‌آ بهرام

مجموعه تلویزیونی "پاهای بی‌قرار" به کارگردانی منوچهر هادی برای پخش از شبکه پنج سیما ساخته می‌شود.

ایران آرت: تصویربرداری سریال «پاهای بی قرار» که از مرز ۸۵ درصد گذشته است در اوشان فشم ادامه دارد.

به گزارش ایران آرت، ایرج محمدی، تهیهکننده «پاهای بی‌قرار» درباره وضعیت این سریال که در مرحله تولید قرار دارد، گفت: عوامل تولید و فیلمبرداری اکنون در ویلایی در اوشان فشم مشغول ضبط سریال هستند و پیش‌بینی ما این است که تصویربرداری این مجموعه تا اوایل مرداد ماه تمام شود. 

او ادامه داد: تمام بازیگران «پاهای بی قرار» تاکنون جلوی دوربین رفته‌اند و تدوین و مراحل فنی سریال نیز همزمان در حال انجام است. 

57685627

«پاهای بی‌قرار» در دو فصل گذشته و حال، داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد و قربانیانش، فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است. «پاهای بی‌قرار» ملودرام خانوادگی است که به قلم مهدی محمدنژادیان و بابک کایدان برای شبکه پنج سیما تولید خواهد شد. 

مسعود رایگان، پانته‌آ بهرام، حمید گودرزی، مهرانه مهین ترابی، شاهرخ استخری، لیندا کیانی، افسانه ناصری، سمیرا حسن پور بازیگران اصلی سریال «پاهای بیقرار» هستند.

مجموعه تلویزیونی «پاهای بی‌قرار» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی برای پخش از شبکه پنج سیما ساخته می‌شود.

57685628

57685630

57685629

منوچهر هادی پانته آ بهرام شاهرخ استخری پاهای بی قرار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین