کد خبر: 19166 A

حاصل یک فیلم بد یا تبلیغات غلط؟ نتیجه این شده که داعشی "به وقت شام" به کاراکتر پرطرفدار فضای مجازی تبدیل شده است.

ایران آرت: حتماً در روزهای گذشته تبلیغات فیلم "به وقت شام" را از تلویزیون دیده‌اید و به دیالوگ کاراکتر داعشی فیلم در انتهای تیزر دقت و توجه کرده‌اید.

سینما دیلی در یادداشتی به محبوبیت عجیب کاراکتر این فیلم در فضای مجازی پرداخته و در پایان این سؤال را مطرح کرده که محبوب شدن این کاراکتر در بین کاربران فضای مجازی، حاصل یک فیلم بد است یا تبلیغات غلط؟

در این یادداشت آمده است:

در حالی که قرار بود فیلم "به وقت شام" قدرت ایران را در مقابل داعش و گروه‌های تکفیری نشان بدهد، نتیجه کار در فضای مجازی برعکس شده و تصویر داعشی فیلم بیشتر از قهرمان‌های ایرانی‌اش دست به دست می‌شود! ماجرا تا جایی پیش رفت که دروازه‌بان تیم ملی  که می‌خواست در برنامه نود برای کریستیانو رونالدو کری بخواند، دیالوگ و حرکات شخصیت داعشی "به وقت شام" را تکرار کرد. حاصل یک فیلم بد یا تبلیغات غلط؟ نتیجه این شده که داعشی "به وقت شام" به کاراکتر پرطرفدار فضای مجازی تبدیل شده است. 

ابراهیم حاتمی کیا به وقت شام
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین