کد خبر: 4601 A

لیلی گلستان اعلام کرد به چه کسی رای می‌دهد

لیلی گلستان اعلام کرد به چه کسی رای می‌دهد

آواربرداری تمام شد، گاه ساختن است

ایران آرت : لیلی گلستان، چهره شاخص هنرهای تجسمی و ترجمه در یادداشتی در روزنامه " آرمان ملی"، شفاف اعلام کرده است 29 اردیبهشت به کدام یک از نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری رای خواهد داد. متن کامل این نوشته در پی می آید:

پرسیده اید برای انتخابات باید چکنیم .

 باید همگی بسیج شویم و رای بدهیم .

رای دادن یک وظیفه و یک تعهد است و ما باید یاد بگیریم که وظیفه مند و متعهد باشیم .

باید در سرنوشت مملکتمان شریک باشیم . باید سرنوشت را بسازیم .

اگر آقای روحانی بار پیش رای آورد ، بدانیم که خواست ما بود .

از زیر کار و وظیفه در رفتن آسان ترین راه است . غر غر کردن و نامیدانه حرف زدن هم عادت شده .ترک عادت هم همیشه  موجب مرض نیست  ! . بیایید این عادت را ترک کنیم .

راسخ و مطمئن به پای صندوق های رای برویم وبا علم به این که گول وعده های پوچ و احمقانه را نخورده ایم رای بدهیم .

رای ندهیم به کس یا کسانی که با وعده ی پول دادن گولمان می زنند و می خواهند گدایان   محترمی از ما بسازند  یا کسانی که با فقرا عکس می گیرند ولبخندهای مزورانه می زنند .

چشمانمان را باز کنیم و ببینیم این چهار سال گذشته را چگونه گذرانده ایم .آواری را که تحویل آقای روحانی دادند ،  چقدرش را توانست آوار برداری کند .چطور برجام را به راه درست برد و چگونه عزت ایرانی را دوباره به دنیا شناساند . چقدر سنگ جلوی پایش انداختند و چقدر سد جلوی کارهایش گذاشتند . و او با سربلندی و صبوری  و زیرکی خاص خودش تمام این ها را تحمل کرد . نمی گویم اشتباه نکرد که حتما کرده . نمی گویم که گله مند نیستم که  نتوانست حیطه ی فرهنگ و هنر را آن طور که شایسته بود ،  سامان دهد . اما درکش می کنم که بیشتر  وقتش به آواربرداری گذشت .اما درست گذشت . و حالا مقدار بسیاری از آن آوار هشت سال لعنتی را هموار کرده و هنگام ساختن  است . 

این فرصت ساختن را از او دریغ نکنیم . 

روحانی باهوش و با کفایت است  و جسور . اهل محافظه کاری و لا پوشانی هم نیست .  آدم های درستی را هم برای همکاری انتخاب کرده است مثل زنگنه و هاشمی و ظریف و مولاوردی و جهانگیری و صالحی و ترکان  ... و این اواخر هم صالحی امیری ،  که تا این جا خوب آمده ..

 هرروز مدام به تمام آدمهایی که در کوچه و بازار می بینم یادآوری می کنم که حتما رای بدهند . از شما هم همین خواهش را دارم . به همه بگویید  رای بدهند .

من به روحانی رای می دهم.

 

لیلی گلستان گالری گلستان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین