کد خبر: 17818 A

حسین عبدالهاشم‌پور- دوربین‌هاى تلویزیون سیماى آغداشلو و تناولى را فراموش کرده‌اند؛ اگر هم پاشایى را نشان دادند، سازش را پنهان کردند.

ایران آرت: جمعیت چنان بود که باید دو ساعت پشت در گالرى اثر مى‌ایستادید تا فقط یک ربع نمایشگاه آیدین آغداشلو را در حضور استاد نقاش تماشا کنید؛ در افتتاحیه هفت نگاه هفتم جمعیت در سه طبقه گالرى فرهنگسراى نیاوران موج مى‌زد؛ صف امضا گرفتن از پرویز تناولى در آیین رونمایى کتاب تازه‌اش به بیرون از گالرى اعتماد، توى خیابان رسیده بود ... و از همه غرورانگیزتر بدرقه مرتضى پاشایى بر دریاى انسانى بود؛ همه این اتفاقات پیاپى در همین چند روز اخیر رخ داده است؛ لذا اگر قرار به مصادره باشد این ستایش و افتخار ملى از آن جامعه فرهیخته هنر ایران است؛ هنرى که هیچگاه رنگ بودجه و توجه ویژه ندیده است؛ رسانه ملى سالیان دراز است آن را نمى‌بیند؛ دوربین‌هاى تلویزیون سیماى آغداشلو را فراموش کرده‌اند و به گمانم، بزرگى به نام تناولى را هیچگاه ندیده‌اند؛ اگر هم پاشایى را نشان داده ( و بعد رفتنش بیش از همیشه ) سازش را پنهان کرده‌اند؛ رسانه جامعه هنرى ایران، همین مردم‌اند که حالا به لطف شبکه‌هاى اجتماعى براى نکوداشت هنرمندان خود، توان اطلاع‌رسانى و هم‌افزایى دارند؛ درود به این رسانه نوظهور که به بزرگى‌اش، هنر ایران نیز راه‌هاى بزرگ خواهد پیمود. شایان ذکر است این یادداشت چهارشنبه 28 آبان در روزنامه شرق صفحه ١١ به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

 

حسین هاشم پور حسین عبدالهاشم پور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین