کد خبر: 10473 A

باز هم بی ادبی رئیس فرهنگستان هنر به یک استاد هنرمند/ شفاعت تناولی فضولی است! /آیا سکوت دولت و شورای عالی انقلاب فرهنگی می شکند؟!

باز هم بی ادبی رئیس فرهنگستان هنر به یک استاد هنرمند/ شفاعت تناولی فضولی است! /آیا سکوت دولت و شورای عالی انقلاب فرهنگی می شکند؟!

این شاید نخستین بار در تاریخ هنر ایران است که یک مقام دولتی به اظهارات و نقدهای هنرمندان، توهین هایی مکتوب زیر سربرگ اداره اش می نویسد و ن را رسانه ای هم می کند

ایران آرت : یک روز پس از همراهی استاد پرویز تناولی، چهره شاخص هنر ایران با معترضین به حبس آثار موزه بانک پاسارگاد در فرهنگستان هنر ، محمد علی دامغانی همان کاری را کرد که از یازدهم مرداد ماه آغاز کرده است؛ پاسخ های بی ادبانه با معنای لفظی "به شما چه ربطی دارد" که با روح مسئولیت دولتی به هیچ وجه خوانشی ندارد.

به یقین پاسخ های ساختارشکن و دور از ادب و نزاکت علی معلم دامغانی به چهره هایی مانند آیدین آغداشلو ،نصرالله افجه ای،علیرضا سمیع‌آذر ،لیلی گلستان، حسین پاکدل .... و اینک پرویز تناولی در تاریخ اداری ایران و به موازاتش تاریخ هنر ایران ثبت و ضبط خواهد ماند؛

عجیب تر سکوت دولت، شخص رئیس‌جمهور، شورای عالی انقلاب فرهنگی و اعضا پیوسته فرهنگستان هنر است که به تماشا ایستاده اند تا منصوب شده آنها پرده دری را از حد بگذراند و هر روز نقد و اعتراض یک چهره شاخص عرصه هنر را با جملاتی گستاخانه و اتهامات اثبات نشده، روی سربرگ و سایت فرهنگستان هنر پاسخ دهد.

پاسخ علی معلم دامغانی به پرویز تناولی :

اعتراض مودبانه و مستدل پرویز تناولی به حبس موزه بانک پاسارگاد در فرهنگستان هنر بدون آنکه حتی یک بار نامی از فرهنگستان و رئیس آن ببرد، این گونه پاسخ شنیده است: 

 

Screenshot_2017-09-17-08-44-28-1

علی معلم دامغانی موزه بانک پاسارگاد حبس موزه بانک پاسارگاد در فرهنگستان هنر
نظرات خوانندگان
  • سهیل سمی
    پاسخ

    وقتی کسی در جایی قرار می گیره که ظرفیت ها و قابلیت های لازمش رو نداره این برخوردها پیش می آد.جای تاسف داره.

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین