کد خبر: 40899 A

افشاگری خانم بازیگر علیه تهیه‌کننده سینما/ رفتارهایش خوک‌مانند است!

افشاگری خانم بازیگر علیه تهیه‌کننده سینما/ رفتارهایش خوک‌مانند است!

ایران آرت: جنیفر انیستون، بازیگر پیشین سریال تلویزیونی فرندز، تجربه خود در مورد رفتارهای قلدرمآبانه هاروی واینستین، تهیه‌کننده بسیار مشهور و حالا بدنام سینما را با جزئیات تعریف کرد.

این ستاره ۵۰ ساله در گفتگویی با مجله ورایتی از تجربه خود در برخورد با واینستین، پیش از این که زنان متعددی با اتهامات آزار جنسی علیه این چهره مشهور هالیوود پا پیش بگذارند، صحبت کرد. خانم انیستون گفت که او هیچوقت شخصاً مورد آزار جنسی واینستین قرار نگرفت ولی شاهد "رفتارهای خوک‌مانند" دیگری از او بود.

خانم انیستون گفت که اولین بار واینستین را، هنگامی که با کلایو اُوِن در فیلم "خرابکاری" کار می کرد، ملاقات کرد. او در اشاره به چند مورد از رفتارهای زننده‌ای که از واینستین دیده بود، گفت که یکبار هنگامی که او مشغول صرف شام با آقای اُوِن و چند نفر دیگر بود، واینستین سر میز شام آنها آمد و با لحن بد و حالت دستوری به دوست خانم انیستون گفت که از جایش بلند شود تا خودش سر جای او بنشیند.

در یک مورد دیگر نیز با زورگویی برای خانم انیستون تعیین تکلیف کرده بود که برای نمایش اولین اکران یک فیلم چه لباسی بپوشد که او اصلاً از این رفتار امری واینستین خوشش نیامد و خواسته او را نپذیرفت.

 

جنیفر آنیستون هاروی واینستین جنیفر انیستون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین