کد خبر: 40752 A

اولین عکس‌ها از شاهرخ استخری و همسرش

اولین عکس‌ها از شاهرخ استخری و همسرش

ایران آرت: شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون که با سریال "دلنوازان" و "فاصله ها" شناخته شد، چند سالی است که ازدواج کرده اما در این مدت عکسی از همسر خود منتشر نکرده بود.

او حتی یک بار در یکی از مصاحبه‌های خود گفت: هر چند وقت یک بار عکسی منتشر می‌شد و می‌گفتند این همسر شاهرخ استخری است؛ همه دروغ بود. دلیل اینکه تا به حال عکسی از همسرم منتشر نکردم، این است که دوست ندارم او وارد حواشی این حرفه شود. من خود به اندازه کافی درگیر این مسئله هستم.

اما بالاخره شاهرخ استخری و همسرش سپیده بزمی‌پور تصاویری را از خود منتشر کردند.

همسر شاهرخ استخری با انتشار تصاویری از جشن تولد 39 سالگی شاهرخ استخری نوشته است:  "تولدت مبارک مرد من ...

خدارو هزار مرتبه شکر که به دنیا اومدى تا یار و همدم من بشى و خیلى روزارو با هم پشت سر بذاریم ... چه خوب ... چه بد ... چه سخت ... چه اسون ... تو پستى بلندیهاى زندگى هواى همو داشته باشیم ... دست و همو بگیریم ... یاد هم بندازیم که خدا اون بالا نشسته ... مگه میشه بنده ى خودشو فراموش کنه ... حتمااا حکمتى هست ... شک نکن ... بعد بازم تلاش کنیم ... تو بخشى از وجود منى ... من و تویى دیگه نیست ... شدیم ما ... ما و دو تا دخترى که خدا سرمون منت گذاشت و بهمون هدیه داد ...

چقدر شکرش میکنم که شماهارو دارم ...چقدر پناه و نبات خوشبختن که تورو دارن ... تو قهرمان زندگیشونى و عشق زندگى من ... مرسى براى تمام زحمتایى که براى ما میکشى ... "

photo_2019-10-06_23-28-40


photo_2019-10-07_12-48-03
 

photo_2019-10-07_12-48-03 (2)

شاهرخ استخری دلنوازان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین