کد خبر: 34078 A

تصمیم آنجلینا جولی عوض شد/ فعلا وارد سیاست نمی‌شوم

تصمیم آنجلینا جولی عوض شد/ فعلا وارد سیاست نمی‌شوم

ایران آرت: آنجلینا جولی فرستاده ویژه سازمان ملل و بازیگر ۴۳ ساله هالیوود در پاسخ به این پرسش که آیا وارد سیاست می شود به مجله پیپل گفت که برنامه فوری برای وارد شدن به سیاست و کارزار انتخابات ندارد؛ هر چند که ممکن است نظرش در آینده تغییر کند.

این بازیگر شناخته شده سینما درباره حضورش در سیاست که این روزها مطرح شده است، گفت: هرگز نگویید هرگز، با این وجود من در حال حاضر می خواهم دیگران را به رهبری برسانم.

صبا به نقل از یو‌اس‌تودی نوشت؛ جولی به تازگی درجایگاه خود در کمیسیون عالی پناهندگان سازمان ملل از کشورها خواسته‌ است تا به منظور جلوگیری از خشونت جنسی علیه پناهندگان تعداد بیشتری از حافظان صلح را مستقر کنند.

بازیگر برنده جایزه اسکار در این باره توضیح داد: ما باید قوانینی را که با زنان به عنوان شهروندان درجه ۲ رفتار می کنند، تغییر دهیم.

جولی از بیش از ۲ سال پیش بعد از طلاقش از برد پیت تمرکزش را بر ۶ فرزند و کارش قرار داده است. مدوکس فرزند بزرگ جولی و پیت پاییز امسال وارد کالج می شود.

آنجلینا جولی نخستین نقش سینمایی خود در طی این چهار سال را در فیلم «مالفیسنت: معشوقه شیطان» به تازگی به اتمام رسانده است. این فیلم قرار است اکتبر امسال راهی سینماها شود.

 

آنجلینا جولی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین