کد خبر: 24401 A

وزیر با تی شرت و شلوار لی در کنار دختر ورزشکار/ عکس

ایران آرت: در پی مصدومیت کیمیا علیزاده و عدم همراهی و پرچمداری وی در بازیهای آسیایی، محمدجواد آذری‌ جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تلاش‌های او قدردانی و دلجویی کرد.

در این تصویر شلوار جین و تی‌شرت آستین کوتاه وزیر ارتباطات جالب است.

468764_243

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کیمیا علیزاده آذری جهرمی
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    کجاش مشکل داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    پاسخ

    بح بح چه وزیری داریم ! اصولا وزیر ورزش باید میرفتن. امان از خودنمایی و خودشیرینی ... لی هم پشیده که بگه بابا ما از جنس مردم مدرن هستیم

    • ناشناس

      شلوار لی فقط یه نوع شلوار ضخیم هست که بیشتر به رنگ آبی هست ما که به این چیزا توجه نداریم اما اینکه واژه ی مدرن رو بهش نسبت دادی مشکل خودت هست! با این روحیات اگه یه بار امتحانش کنی بد نیست تا بدونی خبری نیست!

  • سهیلا
    پاسخ

    هر کی هر کار بکنه یه عده خارج گود نشین غرغرو افتادن تو این مملکت بگن چرا اینجوری نشد چرا اونجوری نشد پس حتما نیتش اینه و قراره فلان کنه و ...
    دلجویی از قهرمان جوان تیم ملی خیلی کار شایسته ایه با هر انگیزه و نیتی که باشه، جهرمی آفرین

  • Matin
    پاسخ

    <b>من واقعن نمیفهمت مستر!</b>

  • مسعود
    پاسخ

    سال 64 دبیر تاریخمون که اورکت آمریکایی تنش بود بدلیل اینکه شلوار لی پوشیده بودم زد تو گوشم که یعنی به راه راست هدایت بشم.!!!!! هنوز این ظلمش یادمه ولی فقط اینو بگم که به جرم سوء استفاده از بیت المال سالهاست که از کار برکنار شده!!!

  • سعید
    پاسخ

    تحلیلم اینه که تو این اواع فشل دولت گزینه ی جهانگیری برای انتخابات 1400 بی فایده هست و جواب نمیده و اعتدالیا دارن روی آذری جهرمی کار میکنن...و این حرکات نوعی پروپاگانداست.
    این کار فی نفسه نه خوب است نه بد ولی اگر برای عوام فربی باشد(مثل فعالیت های تبلیغاتی روحانی و افتتاح های پی در پی نزدیک انتخابات) توهین به عقلانیت و شعور مردم هست.

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین