کد خبر: 23024 A

واکنش‌های منفی به فیلم اعتراف مائده

واکنش‌های منفی به فیلم اعتراف مائده

ایران آرت: انصاف نیوز نوشت: فیلم پخش شده در شبکه‌ی یک صداوسیما از آنچه اعترافات «مائده هژبری» خوانده شده، واکنش‌های مختلف و بیشتر منفی را در توییتر به دنبال داشت.

مائده هژبری دختر ۱۷ – ۱۸ ساله‌ای که تصاویر رقص خود را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذاشت، در این فیلم پخش شده به گریه افتاده و به ویژه همین گربه‌ی او در فیلم اعترافات، باعث واکنش‌های بسیاری شده است.

بخشی از واکنش‌ها هم پرداختن به مائده هژبری را در مقایسه با مسایلی از جمله مفاسد اقتصادی مورد نقد قرار داده‌‎‌اند، از جمله کاربری به نام «رقیه» نوشته است: «از مدیرعامل ثامن‌الحجج و ۱۲ هزار میلیاردش چه خبر؟ جانم؟ مشغول طراحی عملیات دستگیری #مائده_هژبری خطرناک بودن؟ حله. خدا قوت برادران. مطمئنم خیلی‌ها اصلا #مائده_هژبری رو نمی‌شناختن. اما با این دستگیری و پخش اعترافات از تلویزیون همه رفتن دنبال ویدئوهاش. حالا این وسط گناهی هم اگه بوده به واسطه‌ی آقایون بیشتر شده که. خودشون رو هم باید به جرم اشاعه‌ی فحشا بگیرن».

محسن بیات زنجانی هم در این باره نوشته است: «واقعا خروجی پخش کردن اینگونه اعترافات چیست؟ کدام مخاطبی اقناع می‌شود؟ برای چه کسی درس عبرت است اصلا؟ من واقعا مبهوت مانده‌ام از اینکه #صداوسیما واقعا نمی‌فهمد یا تعمدا دنبال تحریک عواطف بخش‌های زیادی از جامعه است!»

تلویزیون مائده هژبری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین