کد خبر: 21435 A

ویدیوی درگیری اولیا با ناظم متجاوز در حضور پلیس+فیلم اعترافات

ایران‌آرت: ناظم مدرسه دکتر معین تهران که متهم به آزار و اذیت جنسی 16 نفر از دانش آموزان این دبیرستان است، می گوید من به بچه ها دست نزدم! او که پخش فیلم غیراخلاقی برای دانش آموزان را پذیرفته است، می گوید: من تجاوزی نکردم و هیچ اتفاقی نیفتاده است!

فیلم اظهارات ناظم مدرسه دکتر معین تهران را در ادامه ببینید...

چند روز قبل پرونده ای از سوی خانواده های دانش آموزان مدرسه ای در غرب تهران فاش شد که خبر از آزار و اذیت چند دانش آموز از سوی ناظم مدرسه داشت. ناظم مدرسه با شکایت خانواده ها در مدرسه غیرانتفاعی منطقه 2 تهران دستگیر شد و زمانیکه این مرد با دستبند پلیس در کلانتری بود خانواده های چند دانش آموز مقطع متوسطه اول پای در کلانتری گذاشتند و از ناظم مدرسه توضیحات خواستند. یکی از اولیای دانش آموزان از صحبت های این ناظم آزارگر فیلم برداری کرده که وی به خانواده می گوید که من تجاوزی نکردم و هیچ اتفاقی نیفتاده است. این در حالی بود که پدر یکی از دانش آموزان اعلام کرد که بچه ها را به پزشکی قانونی می فرستند که متهم تاکید کرد که به پزشکی قانونی بفرستید من کاری نکردم.
در ادامه یکی دیگر از اولیای دانش آموزان گفت که فرزندش گفته که آنها را مجبور می کردی که بچه ها جلوی شما با هم رابطه برقرار کنند که ناظم دستگیر شده با صدای بلند ادعا می کند که من کسی را مجبور نکردم و انقدر حیوان نیستم، اگر کاری کرده بودم فرار می کردم و ناپدید می شدم.
ناظم دستگیر شده گفت: دانش آموزان قبل از عید به اتاق من آمدند و متاسفانه داخل گوشی من فیلم های مستهجن بود که به آنها نشان دادم و هر اتفاقی آنجا بود یک شوخی بود و رابطه ها در حد لفظی بود حتی بچه ها جلوی من کاری نکردند.
بنا به این گزارش، خانواده ها خواستار ورود پلیس اطلاعات به پرونده شدند و تحقیقات تکمیلی در این پرونده سیاه ادامه دارد.

 

 

iranart

 

 

 

مدرسه معین تجاوز در مدرسه
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین